לדבריו של אסטרטג השיווק טל קורן, מחירי הפרסום בדיגיטל ימשיכו לעלות וזה הזמן לנצל פלטפורמה חדשה כמו טיקטוק כדי להשיג עוקבים.
מדוע מחירי הפרסום בדיגיטל ימשיכו לעלות?
״מדובר בעניין של היצע וביקוש. ככל שמספר המפרסמים הולך וגדל והיצע שטחי הפרסום של הפלטפורמה קטן, כך המחירים עולים. עד לפני כמה שנים היה אפשר להשיג בפייסבוק לידים בשקלים בודדים וכיום בשל התחרות הרבה ישנה תחומים בהם תשלמו גם כמה מאות שקלים לליד״.
ואיך בכל זאת ניתן להוריד את עלויות הפרסום?
״ישנם כמה מרכיביים מרכזיים. הראשון הוא לדעת למשוך תשומת לב, הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות תמונה או סרטון מסקרן שיגרמו לאנשים לעצור על המודעה שלכם. השלב השני הוא שימוש בכותרת מסקרנות שתגרום להם לרצות להמשיך לקרוא. משם אתם רוצים לתת להם פיסת תוכן בעלת ערך שתגרום להם להתחבר אליכם״.
למה אתה מתכוון בפיסת תוכן?
״אני מתכוון למדריך חינמי, סרטון, וובינר או כל דבר אחר שיתן ערך ויפתור את הבעיה הכי בוערת שיש לקהל שלכם. הסיבה שאנחנו משתמשים בתוכן בעל ערך היא כדי לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי להכיר אותנו ולהתחבר אלינו״
אחרי שגרמנו לו להתחבר אלינו, מה השלב הבא?
״אחר כך ניתן לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה. זה יהיה בד״כ הזמנה לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות. לפני שוהא יתאם את השיחה הוא יצטרך למלא שאלון כדי שנדע אם הוא רלוונטי למצור או לשירות שלנו. לפני השיחה הוא יקבל תזכורת בסמס ועוד מס׳ מיילים עם ערך שיבססו את המעמד שלך. בשיחה נרצה לעבוד עם תסריט מסודר ולהפוך את אותו הליד ללקוח משלם״.